onsdag 17 november 2010

Återbesök

I ateljé Alti råsa i Kovland. Ja, hur många gånger på en kväll kan man utbrista "Men guuu va roligt de här ä"? Antagligen hur många gånger som helst, men börjar bli pinsamt efter fem-sex gånger ungefär. Det var andra gången jag var där och hade med mig fem vänner. Och jag blev imponerad! Det finns så stor kreativitet hos många och alla blir lika bitna och fokuserade. Jag gjorde en berlock, ett halsband till mig själv och en julklapp till mamma. Det känns säkert att lägga ut en bild på det för mamma är inte ute på nätet direkt ;-).

För andra gången då... tack för en inspirerande kväll Åsa.

http://www.alti.se/



3 kommentarer:

  1. Hej Anna och tack för senast!

    Det var en trevlig kväll som vi gärna kan ta repris på - nästa gång skall jag dock försöka komma iväg solo! Det blir nog mer producera då, men jag är mycket nöjd med det jag hade mig hem trots att jag tyckte att jag satt och ammade mesta av tiden.

    Jag har missat att du har en blogg - kul! Den ska jag börja följa.

    Kram Disa

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Jag är riktigt imponerad över dina alster, jättefina. Jag har fått inbjudan till smyckeskväll 11:e januari men känner att det är lite tätt inpå så jag avvaktar nog ett tag till, men vill absolut åka dit igen.

    Jag är inte så flitig på bloggen... men titta gärna in. Jag brukar titta in hos dig lite nu och då!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju supersnygga smycken för dig denna gången oxå! Kul att du la upp dom här så man få se vad man missade.
    Pia

    SvaraRadera