måndag 14 november 2011

Puddinghjärtan i butik

Idag var jag på lunch på Dolcetto med två fd kontorshotellskompisar. På väg därifrån till bilen tittade vi in i en rolig liten butik som heter Kaisa-Marja. Lite nytt, lite gammalt, lite hantverk. Kaisa-Marja är en energisk person som ganska snart frågade om vi var textilintresserade. Pia som var med mig är, precis som hon uttryckte det, en riktig textilmupp! -Ja jag såg det säger K-M härligt rakt på sak :-) Varpå hon fortsätter med att fråga om vi gör något hantverk som vi vill sälja i hennes butik under hennes lilla "julmarknad" under december månad. Summa sumarum så tyckte hon att jag skulle sälja mina hjärtan. Nu var det ju så att hon har ju inte sett dem så det var inte min fantastiska hantverksskicklighet som hon föll för utan mest att det faktiskt var en bra idé med hjärtan till jul. HA HA HA!!! Men jag tror jag nappar på förslaget och sätter igång med tillverkning av Puddinghjärtan genast!

Är det inte ett fantastiskt gulligt "visitkort"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar