måndag 9 december 2013

Det blev advent tillslut

I år blev vi sjuka alldeles lagom till adventsförberedelserna. Så jag hade fullt sjå med att i alla fall få upp julstjärnorna innan söndagen första advent var över. Och även om sjukan sitter i fortfarande så är det inte värre än att jag har både bakat och pyntat senaste veckan. Så det blev advent till slut ändå men inte riktigt som det brukar. Vi har ens inte druckit glögg än... Jag får satsa ordentligt på julhelgen istället då vi ska fira här hos oss i år. Då tar jag nog in nya smågranar och duttar på med lite mer rött och några fler tomtar. Och så ska vi ju ha julgran förståss! Och det är ju två avsnitt kvar av Jul med Ernst så jag ska nog hinna bli tillräckligt inspirerad för att göra mer.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar