måndag 2 augusti 2010

Mitt första fotouppdrag

Sedan några år tillbaka så har det växt fram ett intresse hos mig för att fotografera. Julen för 1,5 år sedan fick jag en systemkamera i julklapp och sedan har det bara vuxit sig större. Det har blivit två fotokurser och nu i juli hade jag mitt första "officiella" uppdrag. En kompis skulle ha bröllopsfest och fotografen de ville ha fanns inte tillgänglig. De ville ju förståss ändå ha några speciella foton från just den dagen så frågan kom till mig om jag ville fota dem och jag sa efter lite krångel, ja... Det är ju inte det enklaste att få till bra bilder, bilder som representerar en av deras lyckligaste dagar i livet. Och jag ångrar det inte, och inte de heller tror jag. Det var otroligt lärorikt och jättekul! Tänk att få göra det hela tiden. Det blev några bra bilder och om jag ska välja ut en enda favorit så är det nog denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar