fredag 10 december 2010

Julklappar i min smak

Oftast när jag tänker på att jag vill utöka min fotoutrustning så är kostnadshindret nåt som sätter stopp på tanken tidigt utan att jag egentligen tänkt till om det faktiskt är dyrt eller inte. Det handlar mer om att jag är inställd på att allt med foto är dyrt. Men det finns så mycket bra prylar som man mer eller mindre behöver och som gör utrustningen bättre och roligare och inte kostar så mycket. Därför tycker jag denna julklappslista är alldeles utmärkt! För om jag inte får nåt av det i julklapp så har jag faktiskt råd att kosta på mig en hel del av dessa grejer själv.

För att göra listan lite mer personlig lägger jag även till en silver/vit reflexskärm.

http://www.lillagumman.se/fotojulklappar-som-inte-kostar-skjortan/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar