onsdag 3 augusti 2011

Oredigerat

Nu när vi är förvisade från vårt hem, jag och Herr Larsson, så har vi med oss vår bärbara dator. Den datorn skall vara så "ren" som möjligt från tunga program och jag har därmed inte något bildredigeringsprogram installerat. Så det blir inget gjort åt bilderna, vilket inte alltid är nödvändigt men roligt. Men det gör ju också att jag blir lite mer kritisk till bilderna direkt när jag tar dem och kanske anstränger mig lite mer... inbillar jag mig!

I helgen har jag varit hos min kompis Elin och hälsat på. Vi brukar inte göra så mycket utan mest bara umgås, prata, shoppa och så brukar vi göra någon utflykt och då gärna av något kulturellt slag. I år blev det utflykt till Steninge slott, som tyvärr var stängt för renovering, men vi hade trevlig picknick och strosade i deras butik.

Promenadsällskap



Steninge slott

1 kommentar: